Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Ján Uriga

Ján Uriga //

Odkladanie úloh nikomu neprospieva

Odkladanie úloh nikomu neprospieva

Ján Uriga

Ján Uriga  // 15.5.2010

Vzdelávacie spoločnosti dnes priam prekypujú produktmi, ktoré garantujú osvojenie si techník manažmentu času (už aj štvrtej generácie). V poriadku. No riešenie nedostatku času nemusí byť len v plánovaní času, ale v schopnosti riešiť úlohy ako také, neodkladať ich.

Ako nájsť bezpečnú cestu z problémov

Ako nájsť bezpečnú cestu z problémov

Ján Uriga

Ján Uriga  // 15.4.2010

„Ak manažment povie, že ťava je vlastne kôň, tak je to tak a ďalej to neriešme“. Asi tak sa dá popísať jeden z efektov, ktoré prináša odkaz Abilene paradoxu, ktorý sme predstavili v predchádzajúcom čísle.

Rozhodovanie je ľahké, stratégia je mŕtva

Rozhodovanie je ľahké, stratégia je mŕtva

Ján Uriga

Ján Uriga  // 15.3.2010

Nedávna štúdia publikovaná Harvard Business School Press zistila, že iba jeden z desiatich CEO veľkých spoločností dosiahne zvolené ciele rastu. Prečo lídri namiesto zbierania ocenení na konci roka iba ticho sedia vo svojich kreslách a ošetrujú si rany, ktoré im rok spôsobil? Čo je za tým?

Prečo pozornosť venovaná firemnej kultúre nestráca na aktuálnosti ani v čase krízy

Prečo pozornosť venovaná firemnej kultúre nestráca na aktuálnosti ani v čase krízy

Ján Uriga

Ján Uriga  // 15.11.2009

Denná prax dokumentovaná štatistikami potvrdzuje, že v čase finančnej a hospodárskej krízy je pozornosť venovaná firemnej kultúre priveľkým „luxusom“.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook