Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.

súhlasím

predplatné

bezpečné presmerovanie - zakon.sk

K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - zakon.sk

Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK

súhlasím
×
bezpečné presmerovanie - epi.sk

K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK

súhlasím
×

príspevky

Ján Uriga

Ján Uriga //

Čo ponúknuť zamestnancom: hodnotu či benefit?

Čo ponúknuť zamestnancom: hodnotu či benefit?

Ján Uriga

Ján Uriga  // 23.5.2014

Koľko investovať do benefitov mimo platu? Túto otázku si kladú manažéri pri plánovaní rozpočtu na ďalší rok. Globálne firmy vychádzajú najčastejšie z pravidiel, ktoré nastaví materská spoločnosť, v lepšom prípade s nejakou mierou lokálnej flexibility, zatiaľ čo ďalší typ firiem siahne po benchmark štúdiách, či iné pozorne vypočujú hlas svojho zamestnanca. No a nakoniec sú firmy, ktoré otázku benefitov jednoducho neriešia. Ktorý prístup sa javí byť najefektívnejší?

Budovanie značky aj cez sociálne médiá

Budovanie značky aj cez sociálne médiá

Ján Uriga

Ján Uriga  // 27.2.2014

Firmy cez hlas svojich zákazníkov dokážu veľmi presne zistiť sentiment, ktorý sa aktivuje v mysliach ich zákazníkov, keď si kupujú ich produkty. Je to určité vnútorné presvedčenie, ktoré zákazníka vedie zobrať si počítač či nový telefón práve od tej či onej značky. Veľmi aktuálnu a silnú rolu v budovaní značiek majú sociálne médiá. Obzvlášť startupy dnes veľmi umne vedia využiť kanály a príležitosti sociálnych médií, keďže ich príbeh je spojený s novým produktom alebo službou, ktorá práve iba vzniká. Tradičné spoločnosti silu sociálnych médií v našich zemepisných šírkach opatrne objavujú.

Ako sa bude inovovať v budúcnosti

Ako sa bude inovovať v budúcnosti

Ján Uriga

Ján Uriga  // 15.12.2013

Malé aj väčšie dôkazy okolo nás hovoria o tom, že inovácie do budúcnosti budú organizované trocha inak, ako je tomu dnes.

Aké to je byť otvorený pre otvorenú inováciu?

Aké to je byť otvorený pre otvorenú inováciu?

Ján Uriga

Ján Uriga  // 15.9.2013

Pozorovanie toho, čo sa v posledných mesiacoch deje vo firmách, potvrdzuje, že samotný pojem inovácia sa pevne udomácnil v slovníkoch a aj v stratégiách manažérov. Firmy chápu, že nejde o ďalší západný trend, ale že tentoraz je predmetom otázka budúcnosti ich firiem.

Objednajte si naše predplatné a získajte kompletný prístup k prémiovým článkom a k Manažérskej TV

newsletter

Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.

Získajte pravidelné informácie a ako BONUS Vám poskytneme ZDARMA 7-dňový prístup na portál.

Všimnite si

Facebook