Lucia Babčanová //
Komunikačné znalosti slovenských firiem v arabskom prostredí
Význam interkultúrnej komunikácie preniká do systému podnikov v prípade ich aktivity, v rámci ktorej prenikajú na nové, kultúrne odlišné trhy. V oblasti rozširovania svojej pôsobnosti v globálnom prostredí podniky prichádzajú do kontaktu s príležitosťami a hrozbami, ktoré majú pozitívny, ako aj negatívny dosah na vývoj pôsobnosti, na adaptáciu a celkové umiestnenie firmy v medzinárodnej oblasti. Komunikácia je kľúčovým prvkom strategickej činnosti prenikania a rastu firiem na kultúrne odlišných trhoch.
Znižovanie nákladov a stmeľovanie tímu? Máme na to recept!
Mnohé podniky sa v dnešnej dobe snažia znižovať náklady v rôznych smeroch. Vo väčšine prípadov možno hovoriť o škrtaní financií dotýkajúcich sa najdôležitejších zložiek podniku – zamestnancov.