Tony Hsieh
ŠTĚSTÍ DORUČENO

Tony Hsieh vám vyrozpráva jeho osobný príbeh a príbeh o ceste k úspechu spoločnosti Zappos, internetového predajcu obuvi, ktorý za desať rokov svojho fungovania prešiel od nuly k obratu na úrovni miliardy dolárov. Okrem obchodného úspechu však firma dosiahla iné fenomenálne ocenenie. Zappos je dnes považovaný za jednu z najpríťažlivejších amerických firiem, pre zamestnancov i pre zákazníkov a je jednou z prvých firiem, ktoré pochopili, že hlavným zmyslom ľudského snaženia je šťastie. Úprimné, inšpiratívne a zároveň veľmi vtipné rozprávanie vám prinesie aj praktické informácie o tom, ako v úspešnej firme nastavili fungujúcu firemnú kultúru a povzniesli obchodovanie na doručovanie šťastia,
nielen produktov.

V knihe sa dozviete veľa aj o obchodnom know-how, ktoré Zappos v praxi používa. Napríklad základom ich obchodovania je obrovské callcentrum, pričom stratégia na jeho prevádzku sa podobá skôr stratégii rodinnej firmy: „My v Zapposu délku hovorů neměříme (nejdelší telefonát měl skoro 6 hodin!) a nesnažíme se o upsell. Záleží nám jenom na tom, aby operátor pro každého zákazníka udělal ještě víc, než co má v popisu práce. Nepoužíváme žádné předepsané scénáře, protože důvěrujeme našim zaměstnancům, že při jednání s každým zákazníkem budou používat zdravý rozum.“

Ak chcete do svojho podnikania a práce vniesť viac nadšenia a nasmerovať ich bližšie k úspechom, určite sa nechajte inšpirovať rozprávaním Tonyho Hsieha.