predplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
Stránky ezisk.sk využívajú služby cookies pre skvalitnenie Vašich služieb. Používaním ezisk.sk súhlasíte s používaním týchto cookies.
súhlasímpredplatné
vyhľadávanie
prihlásenie
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://www.zakon.sk/eshop/zisk-manazment/p-1570393.xhtml
Sekcia je prístupná len pre prémiových užívateľov
K získaniu predplatného budete bezpečne presmerovaný na platobný portál ZAKON.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli ZAKON.SK
https://id.epi.sk/login
K prihláseniu budete bezpečne presmerovaný na autorizačný server EPI.SK
Ďalej postupujte podľa inštrukcií na portáli EPI.SK
Firmy cez hlas svojich zákazníkov dokážu veľmi presne zistiť sentiment, ktorý sa aktivuje v mysliach ich zákazníkov, keď si kupujú ich produkty. Je to určité vnútorné presvedčenie, ktoré zákazníka vedie zobrať si počítač či nový telefón práve od tej či onej značky. Veľmi aktuálnu a silnú rolu v budovaní značiek majú sociálne médiá. Obzvlášť startupy dnes veľmi umne vedia využiť kanály a príležitosti sociálnych médií, keďže ich príbeh je spojený s novým produktom alebo službou, ktorá práve iba vzniká. Tradičné spoločnosti silu sociálnych médií v našich zemepisných šírkach opatrne objavujú.